poniedziałek, 15 lipca 2013

China Glaze Flip Flop Fantasy + kolekcja lakierów

  Latem na moich paznokciach królują neony. Lubię dopasowywać lakiery do pór roku, dlatego też nie wyobrażam sobie takich kolorów np. zimą. Przy okazji... nie mogę doczekać się jesieni! Widzieliście zapowiedzi jesiennych kolekcji?
  Flip Flop Fantasy to neonowy koral. Malowanie nie było przyjemne, choć i tak, jak na neon, było przyzwoite. Na zdjęciach widzicie trzy cienkie warstwy, bez białej bazy. Lakier wysycha na satynowe wykończenie, ja jednak dodałam top coat, by wyrównać powierzchnię.
  Przepraszam za paskudne skórki, nadal nie mogę się z nimi uporać.



W końcu udało mi się spisać wszystkie lakiery do paznokci, jakie posiadam. Jeśli macie ochotę zobaczyć, co kryje się w moich zbiorach, to zapraszam tutaj -> KLIK

9 komentarzy:

  1. Świetny!:) Sama różu na paznokciach (ba! na czymkolwiek:P) nie noszę, ale ogólnie uwielbiam takie lakiery, ten ma śliczny odcień:) A na stopach jak pięknie musi wyglądać=)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny jest. marzę o nim :)
    i nie wiem co Ty chcesz od tych swoich skorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor, takiego właśnie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor, czaiłam się na niego długo i ostatecznie nie kupiłam. Teraz wiem, że to był duuuuży błąd:(

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor piękny !A kolekcja boska! masz więcej lakierów ode mnie! ależ mnie to cieszy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny! takiego właśnie szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pod wrażeniem! neony zazwyczaj dają taki żywy efekt, kiedy są nałożone na biały podkład, a tutaj lakier solo jest i tak żarówą. Piękny!

    Jestem pod wrażeniem Twojej kolekcji- masz kilka buteleczek, o których marzę :)
    (i czuję się trochę rozgrzeszona- moja kolekcja przy Twojej jest skromna ^^).

    OdpowiedzUsuń