niedziela, 30 września 2012

China Glaze Haunting

  Wreszcie nadszedł październik! Bardzo lubię ten miesiąc, bo z dnia na dzień temperatury są coraz niższe, liście spadają z drzew i pora wyciągnąć z szafy ciepłe kurtki i płaszcze. Październik to także czas Halloween, które również uwielbiam! To święto lubią chyba również producenci lakierów, bo co roku wypuszczane są kolekcje inspirowane właśnie tym dniem duchów i innych straszydeł. China Glaze na Halloween 2011 stworzyło kolekcję o nazwie ,,Haunting", w której znaleźć możemy między innymi prezentowany dziś lakier (który na dodatek ma nazwę taką samą jak kolekcja). Haunting to czarna baza z mnóstwem srebrnego brokatu. Nakłada się idealnie, nawet jedna warstwa wygląda dobrze (choć na zdjęciach mam dwie + top coat). Kolejnym plusem jest bardzo krótki czas schnięcia.
  Jak widać znów kombinuję z kształtem... Wróciłam do kwadratów i mam nadzieję, że się nie połamią :).




12 komentarzy:

  1. świetny manicure! ja z kolei nie znoszę jesieni i zimny, zimnica, wiatr i deszcz sprawiają że odechciewa mi się wszystkiego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to rzeczywiście zupełnie inaczej niż ja :). Ale mam nadzieję, że dostrzeżesz choć kilka pozytywnych stron tych zimnych pór roku!

      Usuń
  2. świetny ten lakier. :) mam identyczny, tylko niefirmowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, lubię ciemne lakiery ze świecidełkami na jesień - robią klimat ;)
    Paznokcie jak zawsze śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham glittery, a tego akurat nie mam :P śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednak ChG wie, jak zrobić porządnego błyskotka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow genialny, idealny, fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrzę, patrzę i widzę niebo pełne gwiazd :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wreszcie znalazłam kogoś, kto lubi zimę! miło mi :P
    a lakier się podoba, chociaż ostatnio wolę jakieś takie rozmyte, typowo jesienne kolory.

    OdpowiedzUsuń