poniedziałek, 8 lipca 2013

butter LONDON Lillibet's Jubilee

  O lakierach firmy butter LONDON słyszałam wiele pozytywnych opinii. Niestety, nie miałam do nich dostępu, przez co przed długi czas pozostawały w strefie marzeń. W tym roku jednak, podczas pobytu w Niemczech, natknęłam się na całą szafę tych lakierów. Ich cena delikatnie mówiąc ostudziła mój zapał, więc kupiłam tylko dwa.
  Jednym z nich jest prezentowany dziś Lillibet's Jubilee. Piękny, srebrno-liliowy kolor o wykończeniu foil. Niesamowicie lśni na paznokciach! Z daleka przypomina lustrzany lakier. Ma świetną konsystencję - dość gęstą, ale bardzo łatwą w aplikacji. Na dodatek, jest to praktycznie jednowarstwowiec, choć trzeba wówczas umiejętnie nim malować. Na zdjęciach poniżej widzicie dwie warstwy.



6 komentarzy:

  1. kolor jest naprawdę nietypowy!
    nie przepadam za takim wykończeniem, solo chyba bym nie nosiła, ale do zdobień jak ulał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wolałabym gdyby był ciemniejszy, ale taki też jest niezły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny, co prawda pewnie zle bym sie w nim czula, ale patrzy się przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się :) taki połyskujący, przykuwa uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lustro na paznokciach :D. Fajne, ale ja bym raczej nie nosiła.

    OdpowiedzUsuń