sobota, 21 stycznia 2012

OPI Suzi Skis in the Pyrenees

  Ostatnio bardzo zaniedbuję bloga, ponieważ mam naprawdę dużo nauki... Ale gdy tylko nadejdzie wolne, obiecuję, że zasypię was swatchami!
  Pokażę Wam dziś naprawdę piękny lakier - OPI Suzi Skis in the Pyrenees. Kolor to szarość delikatnie wpadająca w granat. Co ciekawe, choć na pierwszy rzut oka jest typowy krem, to ukryty jest w nim mikroskopijny shimmer, którego nie udało mi się uchwycić na zdjęciach (na żywo także jest słabo widoczny). Sprawia on, że lakier wygląda tak... hmm... dymnie? Naprawdę nie wiem, jak to opisać, w każdym razie efekt jest bardzo nieoczywisty i intrygujący.


8 komentarzy:

  1. ale się pięknie błyszczy! A sam kolor bardzo ciekawy, rzadko spotykany:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, przepięknie się błyszczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękny, jaki lusterkowy niemal <3

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, błyszczy się bardzo mocno, na dodatek bez top coatu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny połysk! Ja też mam dużo nauki :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny, wlasnie na szczescie jestem po zamowieniu z TD. Chyba musze zaczac tworzyc nowa wish liste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja staram się teraz nic nie kupować, w marcu jadę do Włoch i planuję tam wydać całe oszczędności :D
      To Ty na Twoim avatarze? Piękny kolor włosów...

      Usuń