piątek, 6 kwietnia 2012

OPI DS Magic + porównanie: OPI DS Magic & Orly Lunar Eclipse

  Lakiery kremowe mogą mieć niesamowite kolory, te z dodatkiem shimmeru uroczy połysk, ale najpiękniejsze lakiery mają moim zdaniem wykończenia glitter i glass flecked. Wyglądają po prostu magicznie, kosmicznie, nazywajcie to, jak chcecie, w każdym razie są niesamowite!
  OPI DS Magic ma niebieski kolor, czasem przebłyskuje na fiolet, czego niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciach. Wydaje mi się, że wykończenie to glass flecked, ale nie jestem pewna - w razie czego poprawcie mnie. Kryje po trzech warstwach.





  Zrobiłam porównanie z lakierem Orly Lunar Eclipse. Różnica jest minimalna, Orly jest odrobinę ciemniejszy.

11 komentarzy:

  1. jest booooooooooooskiiiiiiii :) będę teraz do niego wzdychać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze, że na moich beznadziejnych zdjęciach wygląda gorzej niż w rzeczywistości...

      Usuń
  2. O kurka. Poważnie? Są aż tak podobne?! No to nie będę już dłużej płakać, że nie mam OPI DS Magic :D bo mam Lunar Eclipse! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten kolorek, niesamowicie mi się podoba!


    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor, i gdyby nie podpisy to chyba bym nawet nie zauważyła różnicy przy tym porównianiu:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Są nie do rozróżnienia :) Uwielbiam Twoje paznokcie! :) Są zawsze bardzo starannie pomalowane :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z pierwszym zdaniem! A oba lakiery śliczne :)

    OdpowiedzUsuń